panorama szkoły

Strona główna arrow Pozostałe projekty
Pozostałe projekty
OTWARTA FIRMA W RAMACH ŚWIATOWEGO TYGODNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Drukuj E-mail
Dnia 14.11.2012 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych odbyło się spotkanie z Panem Leszkiem Kopcio z kawiarni "Biała Lokomotywa" w ramach projektu OTWARTA FIRMA. Projekt realizowany jest we współpracy z lokalnym środowiskiem przedsiębiorców. Dla szkół ponadgimnazjalnych proponowane są spotkania uczniów z przedstawicielami firmy, odbywające się na terenie szkoły. Spotkania z konsultantami są dla młodych ludzi okazją do pogłębienia wiedzy, wyjaśnienia wątpliwości, zadawania pytań czy przedyskutowania problemów, z którymi spotykają się podczas tradycyjnych lekcji.

OTWARTA FIRMA W RAMACH ŚWIATOWEGO TYGODNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCIOTWARTA FIRMA W RAMACH ŚWIATOWEGO TYGODNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Pan Leszek opowiedział nam o swojej ciekawej pracy, którą wykonuję z wielką pasją i o tym, jak rozwinął swoje przedsiębiorstwo od 2001 roku.
Czytaj całość...
Konferencja dla uczniów w ramach projektu Szkoła Nowych Technologii Drukuj E-mail
Dnia 24.02.2012r. w auli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowej Rudzie odbyła się konferencja, prowadzona przez stażystów (czterech studentów Politechniki Poznańskiej i Politechniki Rzeszowskiej) przeszkolonych przez firmę Microsoft, dotycząca między innymi:

Szkoła Nowych Technologii  Szkoła Nowych Technologii
  • Programowania Windows Phone –  możliwości pisania oprogramowania na telefony komórkowe,
  • HTML 5 – najnowszej wersji HTML-a języka wykorzystywanego do tworzenia stron internetowych,
Szkoła Nowych Technologii Drukuj E-mail
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowej Rudzie został wytypowany do Projektu pn. Szkoła Nowych Technologii jako jedna z 500 szkół w Polsce. Projekt jest częścią międzynarodowego programu Microsoft Partners in Learning, znanego w Polsce pod lokalną nazwą Partnerstwo dla przyszłości. Organizatorami projektu są partnerzy strategiczni: firma Microsoft oraz Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.

Microsoft   WSIP  WSIP

Inicjatywa jest skierowana do uczniów, nauczycieli i dyrektorów liceów ogólnokształcących oraz techników kształcących w zawodach: technik informatyk, technik telekomunikacji, technik teleinformatyk, technik elektronik, technik elektryk, technik mechatronik. Jej celem jest udostępnienie młodzieży oraz kadrze nauczycielskiej szkół ponadgimnazjalnych najnowszej wiedzy i umiejętności z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych. W efekcie – wspieranie edukacji, która stwarza młodym ludziom szanse rozwoju i dobrze przygotowuje do życia w nowoczesnym świecie opartym na wiedzy.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2010 Drukuj E-mail
W dniu 18 listopada w naszej szkole odbyła się lekcja otwarta w ramach projektu Otwarta Firma -  Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2010. Na spotkanie z młodzieżą klasy 2b i 3b Technikum została zaproszona Pani Moniką Sąsiadek współwłaścicielka firmy Transport Ciężarowy z Przygórza. Lekcja dotyczyła prowadzenia własnego biznesu na lokalnym rynku od  momentu założenia firmy poprzez kilkuletnią działalność na terenie kotliny kłodzkiej. Spotkanie zorganizowała P. Marta Augustynowska - Klincewicz

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2010  Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2010

Byliśmy w Zespole Szkół Morskich w Darłowie Drukuj E-mail
„Byliśmy w Zespole Szkół  Morskich w Darłowie...”

Dnia 23 listopada (piątek), o godz. 7.30 wyjechaliśmy z Nowej Rudy w podróż do Darłowa. Choć jechaliśmy bardzo długo, to czas mijał nam niezmiernie przyjemnie i radośnie. O godz. 19.25 dotarliśmy na miejsce. Zostaliśmy serdecznie przywitani przez tamtejszą młodzież. Po zakwaterowaniu i rozpakowaniu bagaży, około godz.19.45 przeszliśmy do jadalni, gdzie czekała na nas kolacja przygotowana przez uczniów z klasy hotelarskiej tamtejszej szkoły.

Zespół Szkół Morskich w Darłowie  Zespół Szkół Morskich w Darłowie  Zespół Szkół Morskich w Darłowie

Wycieczka do Republiki Czeskiej Drukuj E-mail
    29 października 2007 roku odbyła się międzyszkolna wycieczka do Republiki Czeskiej w ramach XVII Noworudzkiej Jesieni Ekologicznej. Wzięli w niej udział uczniowie z noworudzkich szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych wraz z opiekunami zaangażowanymi w realizacje projektu „Wyznaczanie ścieżek edukacyjnych na zielonym szlaku Wzgórz Włodzickich”. Z naszej szkoły pojechały: Monika Walkowiak, Monika Stoma, Emilia Sikorka i Małgorzata Waleńczyk oraz jako opiekun pani mgr Magdalena Osicka.

Wycieczka do Republiki Czeskiej    Wycieczka do Republiki Czeskiej
Hotelarze znowu we Włoszech Drukuj E-mail

Środa 18.04.2007

Wyjazd rozpoczął się z Bystrzycy Kłodzkiej, gdzie czekał na nas bus. Gdy wszyscy włożyli swoje malutkie J bagaże mogliśmy ruszyć w drogę, do miejsc w ogóle nam nie znanych. Po kilkugodzinnej drodze bez żadnych przeszkód dojechaliśmy bardzo zmęczeni do Austrii. W hotelu Romerhof zostaliśmy na obiadku i mogliśmy skosztować austriackich przysmaków. Po zapoznaniu się z historią powstania hotelu i pozostałych budynków mogliśmy małą śmieszną ciuchcią przejechać się po całej posiadłości. Następnie mogliśmy zobaczyć jak robi się Apfelstrudel, który potem skosztowaliśmy. Po obiedzie udaliśmy się w dalsza podróż do naszej bazy noclegowej znajdującej się w Austrii. Gdy dojechaliśmy, po odpoczynku zjedliśmy kolacyjkę..... a po kolacji....co kto lubi...